woensdag 28 februari 2018

CANDY !!!

Hallo iedereen,

eind deze maand (26/2) komt er bij mij weer een jaartje bij ....

Om jullie te bedanken wil ik een candy verloten onder mijn volgers.
Dus je moet al volger zijn, voor nieuwe volgers die voor 12/2 nog geen volger bij me waren telt deze candy niet, maar kom er gezellig bij, dan kan je bij de volgende candy wel meedoen ! 

Wat moet je doen ?

Zet hieronder welke prijs je graag wil winnen in een reactie.
Als je me een kaartje stuurt, mag je een tweede reactie plaatsen en gaat je naam nog een extra keer in de pot (of je dingt mee voor de andere prijs, dat kan ook).

Wat kan je winnen ????


Een les ter waarde van 10 dollar van Kit and Clowder en omdat de lieve Alyce Keegan me sponsert, zijn er 2 te winnen ! 
Kijk maar even op www.kitandclowder.com naar het aanbod.
Voor de 10 dollar kan je de Playing with kittens class kiezen of je kan de bon in vermindering brengen van een andere class, dat mag je zelf kiezen.


Als tweede prijs omdat niet iedereen hier interesse heeft, heb ik een surprise stempelset, het is nog een surprise, want de beurs is pas eind februari en ik moet hem nog kopen ... 😃

Als je een kaartje wil sturen mag je me mailen op 
margo_laeremans@hotmail.com

De candy sluit op 28 februari en de winnaars maak ik bekend op 1 maart.

Groetjes
Margo

38 opmerkingen:

!neke zei

Helemaal leuk Margot !
Kaartje komt eraan !

groeten Ineke

Je@net zei

Wat een leuk en lief gebaar, Margo!

Martha zei

Hoi hoi Margot
Leuk leuk idee,
Ik zal je nog even mailen...
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat gaaf Margo
doe graag mee voor de tweede prijs.

gr karin

Petra-loves-paper zei

Wat leuke candy heb je bedacht, natuurlijk ga ik je een kaartje sturen!

Marja zei

Leuke candy Margo!...Vooral de eerste die vind ik superleuk.
Ga je een mail sturen..dan komt er ook een kaartje jou kant op.
Groetjes Marja.

lenywim35 zei

Leuk Margo. En .... dat kaartje ligt al klaar om 18-2 op de bus te doen.
Je weet ik kan niet kleuren, maar een tekststempeltje is altijd welkom.
Daar wil ik best om mee loten.
grts leny

Nancy Soetaert zei

leuke candy Margo! Je staat al op mijn verjaardagskalender hoor! Ook zonder candy!
een leuk stempeltje is altijd welkom...

Margreet zei

Een kaart zou je sowieso al krijgen en ik laat me graag verrassen door je aankoop op de beurs.
xxx Margreet

Ellen zei

Wat leuk dat je trakteert, omdat je bijna jarig bent. Ik laat me graag verrassen ;-)

Trijntje zei

Wat een leuke candy Margot. Ik heb je al een mail gestuurd. Ik ga voor de verassing... zet de candy nog even op mijn blog. De kaart van hieronder is ook weer prachtig.
Het inkleuren ziet er super uit. Groeten Trijntje

Sarah zei

Eerste reactie. Ik doe graag mee voor de verrassingstempel. Leuk Margo!

Sarah zei

Tweede reactie. Mijn kaart ligt al een tijdje klaar!!!! Joepie nu kom ik twee keer in de pot. Liefst ook nog eens voor de stempel, omdat ik weet dat ik er nu nog niet toe kom om die lessen te volgen. Later misschien, want ik kijk enorm op naar jouw kleurkunsten!!
xx

Mariken zei

Wat gezellig Margo! En je kaartje komt er sowieso aan, ik heb je adres!! Ben blij met alles!

Yvette zei

Wat leuk Margo, graag wil ik meedoen voor de tweede prijs (ik hou van verassingen).
En bij een verjaardag hoort een kaartje, dus mail ik je voor je adres :)
grtjs,
Yvette

Eri zei

Ik stuur je graag een kaart Margo, ik mail voor je adres! En zou dan gaan voor de verrassingsstempel.
Groetjes, Eri

Danielle zei

Wat leuk, een verjaardagscandy! Ik doe graag mee, voor de verrassings stempel :-) En ik wil je ook wel een kaartje sturen, gezellig, verjaardagspost krijg je nooit genoeg :-)

Irene zei

Een kaartje gaat zeker jouw kant op komen Margo en hoe dol ik ook op inkleuren ben, ook ik ga voor de verrassing!

xx Irene

Rosina zei

Wat een leuke candy Margo...ik ga je zeker een kaartje sturen ...ik weet dat het altijd zo leuk en feestelijk is om op je verjaardag kaartjes te krijgen...
Het maakt mij niet uit wat het gaat worden

groetjes Rosina

Gerrina zei

Ben benieuwd welke dag jij naar Den Bosch gaat? Ik ben er donderdag. Hoop dat ik je daar kan ontmoeten...
En ben benieuwd naar wat je allemaal voor moois ziet daar... Groetjes, Gerrina

karin zei

Leuke candy Margo. Ik zal zo een mailtje sturen voor je adres. Ik geef de voorkeur aan een stempeltje.
Groetjes,
Karin

Angelique zei

Hoi,

Een kaartje stond al op de planning maar een candy is natuurlijk altijd leuk. De mooie workshops gun ik iemand die al een beetje kan kleuren dus ik doe graag mee voor de verrassing.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Ik waag graag een kansje en laat met graag verrassen Margo.

Groetjes Hermien

Enny zei

Hey Margo, ook ik heb een kaartje voor jou hoor ! Ik doe liefst mee voor de verrassings-stempel, want voor die les heb ik helaas geen tijd, die gun ik graag iemand anders. Groetjes, Enny

Grietje Jansen zei

Hallo Margo,
wat lief dat je een kadootje gaat weggeven terwijl je zelf eigenlijk wat hoort te krijgen.
Toch doe ik graag mee, voor de stempelsuprise.

Groetjes Grietje

Crealientje zei

Hallo Margo.
Wat een lieve actie van jou!
Ik ben met alles blij.
Ik zet het op mijn blogje.
Goed weekend en lievegroetjes Crealientje.

Petra L zei

Wat leuk! Ik ga, als ik dan win voor prijsje nr 2 (de stempelset) en ga nu gelijk een mail sturen zodat ik je ook een kaartje kan sturen. Vind zoiets altijd wel leuk.

Lieve groet, Petra

Valerija zei

Wonderful candy. Thanks for the chance to win. I especially love the surprise prize.
Valerija xx

Nota Bene zei

Wat leuk! Ik maak graag kans op de verrassingsstempels (voor kleurlessen heb ik momenteel helaas geen tijd). Ik stuur je zometeen nog een mailtje!
Groetjes, Nele

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Alvat proficiat met je verjaardag.

Wauw.... superleuke candy. Ik waag graag mijn kans voor zo een klas bij Kit and Clowder. Lijkt mij geweldig.

groetjes Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Petra zei

Wat een leuke Candy Margo. Ik wil zeker meedoen en een gokje wagen. Als ik je adres mag krijgen dan komt er een kaartje jou kant uit.
Lieve groet,
Petra

Yvette zei

Mijn kaartje is klaar. Ik wacht op je adres zodat ik het kan versturen.
grtjs,
Yvette

Nicolette zei

Hoi Margo,
Ik stuur je graag een kaartje voor je verjaardag. De candy laat ik aan me voorbij gaan.
Groetjes Nicolette

Epie zei

Geweldig een candy voor je verjaardag ,ik doe graag mee
Zet het op mijn blog en doe je een pbtje zo meteen !!
Veel plezier van Epie

KarinsArtScrap zei

Hi Margo ik hoop dat de kaart binnen is maar zet nu voor de 2de keer mijn naam erbij.
en ga nog steeds voor prijs 2

Gr Karin

Sarah zei

Hey Margootje, al 20 enveloppen, dat is al veel! Ik ga me toch 2 keer opgeven voor de kleurlesjes. Ik wil graag zo als jouw kunnen kleuren. ☺

Aartje zei

Oh helemaal gemist, ik denk dat al een tijdje er over om een cursus bij Kit and Clowder te gaan volgen (O.a. omdat ik bij jou zulke mooie resultaten zie).
Wil je je adres nog even sturen dan ga ik proberen of ik nog op tijd een kaartje bij je kan krijgen.
Groeten, Aartje

franicsa zei

ohh wat tof dat je zo een leuke actie doet .
Je kaartje is zowiezo onderweg ...
En de winnaar gaat ook helemaal bezeten geraken door de fijne stem van Alice van Kid and clowder.
Groetjes,
Francisca