zondag 5 november 2017

Gel medium


Hallo iedereen,

op de Paperpassion heb ik een workshop gevolgd bij Scraptacular.
Heerlijk als je leert werken met spul dat je al in huis hebt maar niet gebrukt ! 
De bovenste kaart is gemaakt met transparante modelling paste.


Deze heb ik met gewone modelling paste gemaakt en de eifeltoren en letters zijn van die houten embellishments van de Action. Die heb ik eerst met zwarte gesso geschilderd en daarna met Gilding Wax bewerkt.

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn uitdaging met Sarah ! 

Groetjes
Margo

23 opmerkingen:

Nota Bene zei

Heel mooi! Ziet er heel tof uit, met dat reliƫf.
Groetjes, Nele

Irene zei

Schitterend Margo, vaker doen!

XxIrene

Je@net zei

Gaaf effect, Margo. En vooral de tweede kaart vind ik erg mooi!

gerda zei

2 mooie kaarten, heel speciaal. Ik ben samen met mijn dochter ook naar Paperpassion geweest.

Jantine zei

Bijzonder Margo. En lekker dat je de materialen al in huis hebt om er mee verder te gaan, dan kun je meteen aan de slag!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Erg mooi Margo. Leuk bedacht om de Eiffeltoren zo te kleuren. Super gaaf! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat je door de workshop weer met materialen die je al in huis had aan de slag bent gegaan Margo. Ik ben helemaal weg van je onderste kaart. Gaaf zoals je ook de Eiffeltoren en de letters bewerkt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Margot,
Ik kijk ook altijd nar de YouTube filmpjes van bovengenoemde dame,
Fijn dat je bij haar een workshop hebt gevolgd met mooi resultaat
Liefs Martha

lenywim35 zei

Mooi gedaan Margo. Leuk idee die Eiffeltoren e.d. met zwarte gesso te bewerken. Gaaf. grts leny

GerJanne zei

Gaaf, die gilding wax he? Het staat op mijn verlanglijstje, maar zal wel volgend jaar worden.
Je kaart is tof!
GerJanne

Sarah zei

Tof effect! Wil ik wel een minitestje van in een potje bij ons volgende date! Fijne zondad!

Sarah zei

Zondag

Margreet zei

Ze zijn allebei gaaf!
xxx Margreet

Monique zei

Hele mooie kaarten Margo. Volgens mij hebben we allemaal wel spulletjes staan waar we niets mee hebben gedaan...
Lieve groetjes, Monique

Ellen zei

Toffe kaarten! Een workshop is altijd leuk, zeker als je met je ‘eigen’ materialen leert werken.

Nelleke zei

Vooral de onderste kaart vind ik super tof zeg. groetjes, Nelleke

martine zei

wauuw heel chique Margo ,2 schitterende kaarten en wat een mooi effect
fijne dag liefs martine

Angelique zei

Mooie mixed media kaarten, zeker de onderste vind ik prachtig. Leuk om zulke workshops te volgen.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten, de onderste vind ik de mooiste. Is die wax vergelijkbaar met nuvo pasta of viva inka gold?
idd een ferme hagelbui gehad gistervoormiddag, we waren in Oudenaarde. Blijkbaar was het in Brugge nog veel meer hagel...
Groetjes
Nancy

Cindy Gay zei

Very pretty my friend. Free verses for cards can be found at https://www.craftsuprint.com/

Petra L zei

Heel mooi.

Lieve groet, Petra

Ps: ik was je opeens kwijt en jou blog stond niet meer tussen de blogs die ik volg. Heel vreemd. Nu sta je er weer tussen ;-)

Gerrina zei

Vind ze gaaf! Ik weet dat ze in het eggie een heel mooie zachte gloed hebben...
Ik zag de workshop daar ook en heb m'n wax-jes klaargezet...nog geen tijd gehad, maar dat komt wel... Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wauw, wat prachtige kaarten, dat ziet er supertof uit, vooral die met de Eifeltoren ! Wat merk is die Gilding Wax ? Groetjes, Enny