woensdag 28 december 2016

Kaarten voor ons mannen


Hoi iedereen,

nog 1 dagje na vandaag en dan heb ik heerlijk 10 dagen vakantie !!!
Ik kijk er echt naar uit !

Vandaag heb ik voor jullie 2 kaartjes die ik maakte voor 'onze mannen'.
Onze mannen, dat zijn Thierry en Joel, de Fransmannen die weken na elkaar op ins kantoor kwamen om ons op weg te helpen voor SAP.
Het bovenste kaartje was voor Thierry, in het programma SAP moet je soms op een icoontje klikken waar je met veel verbeelding een paar vleugels in kan herkennen, hij zei dan steeds "nu moet je op de Hermes klikken" de eerste keer bekeek ik hem zo van ... WAT ????? Hij bedoelde dus de vleugels .... mijn andere collega had het ook al door dat hij precies een beetje geobsedeerd is door Hermes ... :)
Dat heb ik natuurlijk gebruikt om mijn kaartje te maken ! 
De achtergrond heb ik gemaakt met structuurpasta en verf en Tattered Angels spray en Lindy Spray.
Hij was in de wolken met zijn vleugelkaart :)


Voor onze Joel heb ik een Toblerone kaart gemaakt op eenzelfde soort achtergrond.
Het plaatje van internet een beetje met Distress bewerkt.
Wel erg grappig dat hij het niet doorhad dat dit een stuk van het logo van Toblerone is ... hij heeft verschillende malen zo'n supergrote Toblerone voor ons meegebracht :)
Laatst belde hij ivm een vraag en toen zei hij dat hij de dag ervoor het kaartje nog eens opnieuw had gelezen en dat hij toen zag dat het een deel van het logo van Toblerone was ...
LOL hij moet erg verbaasd geweest zijn toen hij het kaartje zag de eerste keer en de link niet maakte :)

Zo morgen heb ik weer een kerstkaart voor jullie.
Bedankt voor de lieve reacties op mijn kleurwerk hieronder ! 
Fijne dag iedereen ! 

Liefs
Margo

18 opmerkingen:

Margreet zei

Wat ben jij goed bezig geweest voor 'je 2 mannen', Margo...vooral leuk met de verhalen er achter...logisch dat ze er superblij mee waren (al werd het logo niet meteen herkend). Sterkte met je laatste werkdag!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat een gave kaarten! groetjes Joanne

Je@net zei

Wat een leuke persoonlijke kaarten heb je zo gemaakt, Margo.
Werk ze vandaag en alvast een fijne vakantie gewenst!

Hermien zei

Je kaartjes op maat zijn leuk Margo

groetjes Hermien

Marfien zei

Heel leuk gedaan, toepasselijk en toch een beetje geheimzinnig . . . KNAP!

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Margo! Er zit bij allebei een persoonlijk....geheimzinnig...tintje aan.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

toffe creatieve kaarten Margo!
Dankjewel voor je prachtige kaartje dat hier gisteren in de bus lag!
Geniet van je vakantie binnenkort.
Nancy

Hetty zei

Leuke verrassingskaarten heb jij gemaakt voor de mannen.
Heel persoonlijk op deze manier.
Veel plezier in je vakantie, lekker de tijd voor jezelf.
Groetjes Hetty

Enny zei

Oh wat supertoffe kaarten voor je collega's, leuk als je die zo passend kan maken hé ! Nog hartelijk dank voor je prachtige kaart ! Groetjes, en alvast beste wensen en een prachtig verlof ! Enny

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat zijn ze leuk, de mannenkaarten, grappig met de vleugels en het Toblerone logo!Geniet van je vrije dagen,
groetjes,
Ans

Sarah zei

Wat een bijzondere persoonlijke kaarten. Bijna vakantie voor jou!😊

Ellen zei

Superleuke kaarten voor die mannen! Gaaf dat je ze zo persoonlijk hebt gemaakt. En wat een heerlijk vooruitzicht, bijna vakantie. Ga ervan genieten. Ik geniet lekker van een winters zonnetje in Portugal. Helaas wel met heel traag internet. Je kunt niet alles hebben ;-)
Boa noite, Ellen

Martha zei

Hoi hoi Karin,
wat heb je mooie kaarten gemaakt voor je collega's,
leuk dat \e zo toepasselijk zijn!
En natuurlijk dat ze er zo blij mee zijn!
Fijne vrije dagen!
Liefs van Martha

chantal zei

OOOh ik vind deze geweldig en het verhaal erbij! Super
liefs chantal

Caroline Cards zei

Leuke kaartjes! Een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
Geniet van je vakantie!
groetjes, Caroline

Mrs A. zei

Wishing you a Happy, Healthy and Crafty New Year. Hugs Mrs A.

Bernadet zei

Supermooie kaartjes Margo!
Aaaah heerlijk vakantie...... geniet ervan

Gina zei

Hoe grappig en origineel die kaarten voor die Fransmannen. Die voor de dames zijn ook superleuk geworden ! Geniet van jouw vakantie, die van mij zit er nu op :( Morgen start het nieuwe werkjaar... Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar ! Groetjes, Gina