donderdag 20 oktober 2016

Donderdag = kerstkaartendag !

 
Hallo iedereen,
 
donderdag is kerstkaartendag en ik ben blij dat ik vandaag weer van de partij ben !
Gisteren heb ik deze gemaakt (4 keer want ik heb wel wat in te halen).
Het kaartje is gelift, ik zag het ergens op een SU demo blog als ik me niet vergis.
Die stempelset en embossing folder had ik niet, maar embossing folders genoeg en ik heb een toeje gemaakt bovenaan met geponste takjes en een knoopje van de Action.
 
Ik vond het wel een leuk ideetje, ik begin toch meer en meer fan te worden van formaat 10,5 op 10,5.
Ik heb de basis en de DP al gesneden voor nog een reeksje van 4; maar dan weer wat anders dan deze, ik hoop dat ik het klaar krijg tegen volgende week.
 
Bedankt voor jullie toffe reacteis op mijn vorige post, de verwarming is hier intussen gemaakt, oef !
 
Groetjes
Margo

26 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...wat een mooie kaart heb je gemaakt, Margo!

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje, Margo!
xxx Margreet

Marja zei

Leuk kaartje Margo!
Groetjes Marja.

Joanne kramer zei

Een hele leuke kaart! Slim om er gelijk een serie van te maken. Groetjes Joanne

karin zei

Leuke kerstkaart Margo.
groetjes,
Karin

Anoniem zei

Supersss, heel apart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petra zei

Leuke kerstkaart Margo.
Lieve groet,
Petra

Irene zei

Heel leuk Margo! Ik dacht eerst dat het een "treatbag" was maar gewoon een tof klein kaartje en dat is maar wat fijn gelet op de postprijzen!

xx Irene

Sylvia zei

Mooie rustige kaart, Margo.Superleuke embossing.

Groetjes,Sylvia.

Marijke zei

Een mooie kerstkaart en gelijk vier zeg je!! Dan heb je al weer heel wat weken ingehaald toch? Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat een mooie kerstkaart, Margo. Een idee om te onthouden!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

heel lief dit kerstkaartje Margo....en leuk hoor zo een kleiner formaatje...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ellen zei

Wat een leuke kerstkaart! Leuk hè, kleine kaartjes?! Ik maak de mijne meestal 10x10 cm. Heerlijk formaat vind ik)

Gerrina zei

Mooi en rustige kaart! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Hey Margot! Ik vind hem geweldig!
Rustig en toch veel erop. Ik ga hem pinnen als inspiratie. Je bent goed bezig. Ik hoop voor jou dat je kaartjes af geraken, want dat is altijd een fijn gevoel, als alles niet weken blijft liggen. Ik ken er alles van!

Mariken zei

Ben ook gek op wat kleinere kaartjes, heerlijk formaat! Hartstikke tof kaartje!

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Margo,
mooi van kleur en de knoop springt er echt uit,
groetjes,
Ans

Caroline Cards zei

Heel mooi gemaakt Margo!
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

leuke kaart, ideaal 'patroontje' voor hele reeks, kan je nog mooi variëren met kleurtjes en embossingmotiefjes!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Heel mooi kaartje!! Ik ben er ook nog lang niet hoor! En het duurt niet eens zo lang meer. Kerst niet, maar zeker de tijd dat we de kaartjes moeten gaan versturen niet! En dat vergeet men wel eens (lees: GerJanne)
Dus succes!!!
GerJanne

Martha zei

Hoi hoi Margot,
leuke kerstkaart!!!!
Ik maak nooit geen kerstkaarten,
is voor mij teveel druk moet ik eerlijk bekennen.....
ik geniet wel van de creaties die ik in de blogland voorbij zie komen!
Liefs van Martha

Enny zei

Een heel mooie kaart Margo, en ja, dat vierkant model heb ik ook liever. Groetjes, Enny

Mrs A. zei

I love the festive colours. Great design. Hugs Mrs A.

Bernadet zei

Supermooie kaart margo!

Cindy Gay zei

Elegant card my friend!

Maria V zei

Wauw wat een prachtige kaart is dit. Leuk idee met dat knoopje. Inderdaad handig om er gelijk een paar te maken. Dat is één keer denken en gelijk een serie maken.