maandag 2 mei 2016

T zakje nr 2


Hallo iedereen,
weer een nieuwe week !
Ik weet niet wat dat vandaag was op de baan maar het lijkt wel alsof het vakantie is ! 
Het was echt opvallend rustig, ik dacht al dat ik iets gemist had (verandering van uur ofzo) :)
Een excellent begin van de werkweek dus !

Vandaag heb ik voor jullie een lekker winters projectje :)
Het is weer een T-zakje voor de uitdaging bij Kimya, deze uitdaging is ondertussen afgelopen en de volgende staat al online, een hard kraftdoosje verwerken, ik ben al aan het nadenken wat ik daarmee ga doen ! 

Fijne maandag iedereen !

Groetjes
Margo

26 opmerkingen:

ADA zei

Prachtig winterse creatie, erg mooi, fijne dag nog.
GROETJES ADA

Nancy Soetaert zei

wat schitterend gemaakt!
nancy

Joanne kramer zei

Heel mooi!! En ja, hier is het vakantie ;-). groetjes Joanne

Margreet zei

Heel mooi Margo!
xxx Margreet

Monique zei

Wat is die mooi!!!!
Groetjes

Corrie zei

Wat is dit prachtig gamaakt Margo, ook de aankleding vind ik geweldig.
Lieve groetjes,Corrie

Monique zei

Hij is prachtig Margo!
Liefs, Monique

Jantine zei

Leuk gedaan, Margo!
Groetjes
Jantine

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Margo.Gr.Joke

Els zei

Haha ik moet wel lachen met je opmerking dat het wel vakantie lijkt op de baan en hier in Drenthe hebben we dus echt vakantie.
Een pracht creatie heb je weer gemaakt.
Groetjes, Els

Marja zei

Mooi gemaakt Margo!
Groetjes Marja.

Sylvia zei

Prachtig gepimpt zakje,Margo.mooi met het kantje erbij.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Heel mooi winters theezakje Margo! Hier is de komende twee weken echt vakantie hihi ;)
Groetjes Chantal

corryskaart zei

prachtig gemaakt echt een lust voor het oog om van te genieten!!
grt corry

Claudia's kaartjes zei

supermooi gedaan.

grtjs
Claudia

Je@net zei

Wat mooi geworden, Margo!

Angelique zei

Wat heb je het zakje mooi gepimpt, heel mooi plaatje. Je let's party kaart is heel leuk en vrolijk geworden. Ik had die gekke Japanner ook, gelijk verwijderd.
lieve groetjes Angelique

Odette's kaartenhoekje zei

Marlies wat heb jij dit zakje prachtig opgepimpt. Super mooi met het hartje en de kant, het winters tafereeltje is echt heel erg mooi !
Fijne avond, Odette.

Odette's kaartenhoekje zei

Sorry vergissing ... Margo bedoel ik hahaha !

martina's kaartjes zei

ach, ik denk gewoon dat de mensen hun 'verlengd' weekend, nog 'verlengder' hebben gemaakt en er gewoon een weekje vakantie van maakten. goed he, zo lekker rustig onderweg, scheelt een hoop stress !
een leuk kaartje heb je daar,
grtjs, martina
x

Enny zei

Weer prachtige gedaan Margo ! En eens rustig op de weg doet deugd hé ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel mooi gedaan! Ik ben benieuwd of het morgen ook rustig is. Misschien hebben en boel mensen vakantie genomen omdat het en korte week is??
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Gaaf zeg> ik denk dat er veel mensen vakantie hebben deze weken. Het klopt zelfs op de fiets was het rustiger. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi dit opgepimpt zakje Margo...prachtig in deze vintagestijl...
ook je kaartje hieronder is erg leuk gemaakt...
groetjes Rosina

Diny zei

Super GAAF gedaan Margo....en de kleurtjes zijn ook heel erg mooi!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Weer een mooie! Zoveel details en knap zoals je de sfeer eraan geeft! Groetjes, Gerrina