zaterdag 1 november 2014

Werken met restjes

Goeiemiddag iedereen,

Vandaag ben ik er nog eens
Ik heb 2 kaarten met restjes gemaakt
Ik ben flink aan het opruimen in de knutselhoek en heb alle restjes van papier in een grote curver-bak gestoken.
Veel overzichtelijker eigenlijk.
De opdracht voor mezelf is van eerst die bak maar eens leeg te werken, voor ik aan het nieuwe papier begin.
Bovenstaande kaart aangevuld met cardstock, stempels en lint van SU.
Het is een klein kaartje van 10.5 op 10.5 geworden.

Deze kaart met hetzelfde restje papier gemaakt en ook verder aangevuld met cardstock en inkt en stempels van SU, ook deze is 10.5 op 10.5

Geniet nog van het mooie weer !
Groetjes
Margo

9 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een goed voornemen om eerst al je oude papier op te maken! Deze twee kaartjes zijn alvast heel erg leuk. Niks mis mee dus, met al die oude restjes ;)

jolanda zei

leuke kaarten

Irene zei

Goed voornemen Margo en als er dan ook nog zulke gave kaartjes uitkomen is het helemaal leuk!!

xx Irene

Diny zei

Wat goed van je om eerst de restjes te verwerken....en zie hier twee prachtige kaarten laat je ons zien!
heel erg leuk gedaan.

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

McCrafty's Cards zei

These are both gorgeous Margo!!
Kevin xx

angeleef zei

Mooie, vrouwelijke en zachte kaarten heb je gemaakt! Dat voornemen... ik ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden! Ik heb hier ook zo een restjeskaft. Ik moet zeggen... sinds ik dat allemaal gesorteerd heb, ga ik daar regelmatig ook eerst kijken of ik nog een stukje papier kan 'redden' voor ik een nieuw uitsnij (maar er komt evenveel papier steeds weer terug bij ook hoor haha).
Groetjes
**Evi**

Monique zei

Wat een leuke kaartjes Margo!
groetjes
Monique

Enny zei

Heel mooie kaartjes, en met dat kleine formaat kan je ze 'gewoon' sturen hé ! Tof die recyclage van je restjes, zou ik ook meer moeten doen... Groetjes Enny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuke restjes kaarten. Ik heb ook restjes bakken.... Ze worden steeds voller.... Hahaha