maandag 14 oktober 2013

... met de fotostudio ...


Wat lekker naïef van me dat ik dacht dat ik wat tijd zou hebben tijdens de week dat Daphne op bosklassen was ... Ach ja, ik zal er mijn hemel mee verdienen zeker ?

Toch wat tijd GENOMEN om te knutselen afgelopen weekend en alles lekker het hele weekend in de living laten rondslingeren (ik ruim het lekker niet op!)

Dus ik laat jullkie op dit late avonduur een reeksje SU-kaartjes zien, ik vind die kleine formaatjes zo ontzettend leuk om te maken he !
Bij eentje heb ik SU gecombineerd met Art Impressions.
Hier zien jullie ze nog eens in close-up.
De groene achtergrond was niet de bedoeling, ik ben wat aan het testen met een fotostudio (opvouwbaar) die ik van een hobbydinnetje mag gebruiken.

Nog eentje

En de mix !
Ik vind de kleuren op de foto's nu wel mooi weergeven hoe de kaarten in het echie zijn !
Zo slaap lekker iedereen en tot morgen, dan kom ik even langs (of dat ga ik toch proberen !)
Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties !
Knuffel
Margo

13 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn hele lieve en prachtige gestempelde kaartjes Margo...mooie kleurtjes ook....

groetjes Rosina

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt erg mooi gestempeld.Groetjes Joke

Monique zei

Mooie kaartjes Margo en ze zijn heel mooi gefotografeerd!
grtjs
Monique

jolanda zei

leuk gedaan

Anneke zei

Ze zijn erg leuk! En mooi gefotografeerd ook :)
Groetjes Anneke

Enny zei

Heel leuke kaartjes Margo, en je hebt toch nog wat kunnen "frutselen" !! Groetjes Enny

McCrafty's Cards zei

Hi Margo, these are gorgeous!!
Kevin xx

Helen zei

Dat denk ik nou ook elke keer; neem ik een weekje vrij als de kids op school zijn en aan freubelen kom ik nog niet toe :-( Maar jij hebt toch nog tijd gevonden om een paar prachtige kaartjes te maken. Groetjes, Helen

corryskaart zei

hoi margo
nou dit ziet er supergaaf uit al deze leuke en mooie kaartjes!
groetjes van corry

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Tijd. Hmmm. Nee, kan er ook geen vinden. Maar ik maakte even tijd om te zeggen hoe leuk ik je kaartjes vind.

Christine zei

Leuke kaartjes Margo! Jammer dat onze tijd soms zo schaars is he!
Liefs
Christine

Josje zei

Hele leuke kaartjes heb je gemaakt

Yvette zei

Mooie kaartjes Margo!