maandag 28 november 2011

30 opmerkingen:

Noriko zei

Lieve Margo,

Wat fijn te lezen , dat je het verleden achter je laat en er een dikke streep onder heb gezet.
Ik denk dat je een goede les heb gehad en van deze "nare" ervaring heb geleerd dat je niet te snel van vertrouwen moet zijn.
Mensen moeten je vertrouwen winnen en dan ook nog eens verdienen.
Laat nooit meteen het achterste van je tong zien.
Je hoeft ook niet altijd beren op de weg te zien.
Maar ik zeg altijd tussen zwart en wit zit nog grijs.
Ik hoop snel weer een mooie creatie te zien op je blog als teken dat je de draad weer heb opgepakt.
Meis kop op!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Margo,
O, ik schrok wel even hoor toen ik de titel van deze post las. Ik dacht echt dat je wilde stoppen met je blog. Maar gelukkig het tegendeel blijkt waar te zijn. Ik ben blij dat je er op deze manier een streep onder kunt zetten.
Groetjes Mirande

Christine zei

Goed zo Margo! Laat alles maar achter je! Ik denk dat ik wel weet om wie het gaat maar eigenlijk doet het er niet toe. Het is alleen héél jammer dat iemand misbruik van je vertrouwen maakt. Hopelijk moet je zoiets nooit meer meemaken en ik hoop toch nog altijd dat we elkaar eens tegen het lijf lopen bij Elke!
Veel liefs en een knuffeltje
Christine

chantal zei

goed dat je het van je kan afschrijven.
Liefs Chantal

Patricia zei

Mooie woorden Margo. Ik ben heel blij dat je het nu af kunt sluiten. Probeer de draad weer op te pakken en gelukkig zijn er ook heeeeel veeel goede en lieve mensen die wel het beste met je voor hebben. Groetjes Patricia

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dit gebeurt je maar één keer! Leer ervan, maar laat het je leven niet bederven.
Geld is vervangbaar, je leven niet!
Dus goed zo, sluit het af en "move on"
Geniet van de commentaren hier en haal er energie uit!

Nicole zei

Way the go, Margo!! Accepteren en loslaten, goed van jou. Haal inderdaad maar kracht uit alle mensen die het wel goed met je voor hebben. Liefs, Nicole

angeleef zei

Hoi Margo,
Blij om te zien dat je er duidelijkheid hebt over gekregen. Altijd positief blijven hé haha en als we nieuwe stempeltjes hebben... ik ben alleen maar uit op je afdrukjes, niet op je geld hoor (loooool). En ik vind het heel fijn die swaps die we al georganiseerd hebben en al die leuke verrassingen hier steeds in de brievenbus. Er zijn genoeg fijne mensen om je niet te laten neerhalen door die ene negatieve persoon om je heen he!
Groetjes
** Evi **

Unknown zei

Hoi Margo, ben erg druk geweest de laatste 2 weken en heb dus niet veel geblogd. Had daardoor ook je berichtje hierover gemist. Ik denk overigens dat je de goede beslissing hebt genomen. Je moet denk ik altijd de eer aan jezelf houden dat maakt je sterker. Ik hoop dat je vertrouwen in de mensen niet een al te grote deuk heeft gekregen. De meeste zijn wel gewoon aardig hoor!! Lieve groetjes, Frea

Unknown zei

Internet is een super medium.
Maar soms kan het er ook lastig zijn.
Ik hoop dat je het positive er weer
van in kan zien.
Succes Brigitte

Irene zei

Hoi Margo,

Ik begreep helemaal niets van het verhaal dus heb even terug gelezen. Fijn dat je het achter je kunt laten (of althans echt gaat proberen te doen) en ook hier heb je weer van geleerd moet je maar denken. Als je de pret in het bloggen en delen van onze heerlijke hobby maar niet verliest, de meeste blogdinnetjes zijn echt aardig hoor maar rare vogels lopen er helaas overal rond!!!

Liefs, Irene

Anke zei

Wat goed van je. Kijk vooruit en niet achteruit. Helaas zijn sommige mensen niet te vertrouwen maar vergeet niet dat er ook een heleboel mensen wel te vertrouwen zijn. Probeer dat te blijven zien!
Ik hoop snel weer een kaartje van je te zien.
liefs Anke

corryskaart zei

hoi margo
weet niet wat er allemaal is voorgevallen,maar denk in de eerste plaats aan jezelf!
vertrouw en geloof in jezelf en weet dat jij iedereen recht kan aankijken en de andere persoon moet maar in het reine komen met zichzelf,wens je dus veel plezier op het blog want een rotte appel vind je altijd in de mand!
sterkte en groetjes van corry

Hilde Suykerbuyk zei

Goed gedaan zo Margo, de persoon waarom het gaat zal dit vast ook lezen en misschien kan ze dan alsnog het een en ander goedmaken! Want ik weet zeker dat zij hier veel langer door achtervolgd word dan jij! Heel der leven zal ze blijven weten wie ze allemaal bedonderd heeft!
Want wij weten dat jij niet de enige bent!!
Goed van je dat je het nu eindelijk los kunt laten, want ze moet weten dat zij je niet klein krijgt! Ze heeft niet gewonnen! Jij bent hier uiteindelijk sterker van geworden!
Heel veel liefs, Hilde

Marijke zei

Hoi Margo,
Tjee, ik schrik een beetje van je verhaal! Weet niet wat er precies allemaal voorgevallen is, maar gelukkig kan je het nu achter je laten. Vaak helpt het al om het van je af te schrijven. Veel plezier op je blog en er zijn ook gelukkig heel veel goede en lieve personen in blogland.
Groetjes, Marijke en Chantal

heidy zei

Hoi Margo,ik heb net je vorige berichtje zitten lezen en het is goed hoor om gewoon effe op je blog je verhaal tedoen,ik heb geleerd dat het grootste deel van de bloggers heel begrip vol zijn,en dat doet goed,rotte appels vindt je nou een maal overal!
Groetjes Heidy

Wenda zei

Hoi Margo, weet niet precies waar het over gaat maar dat je het nu los laat is alleen maar goed. He nou niet mijn geheimpje door vertellen he.(LOL) Maar meis als je het mooi wil kleuren moet je echt de tijd nemen en niet van nog even snel afmaken want moet zo eten gaan maken of zo werkt echt niet. neem de tijd er voor.

Liefs Wenda

Anneke zei

hoi margo.
goed van je dat je het achter je laat, en fijn dat je zulke lieve reacties krijgt.
de meeste bloggers begrijpen het , en je moet maar denken dat je rotte appels overal tegen komt.
fijne week meisje,

Monique zei

Hallo Margo,
Goed van je dat je het achter je laat. Ik ben ook bedonderd door die persoon zoals je weet en wij zijn niet de enige hé. Voor mij is die persoon wind geworden.
Gelukkig dat er in blogland nog heel veel lieve, toffe en betrouwbare mensen zijn.
groetjes
Monique

Het zonnetje in huis zei

Hey Margo'tje,

Ség kon je géén andere titel nemen voor je berichtje :-)
Ik dacht dat je ging stoppen met bloggen, zotteke :-))
Maar gelukkig dat was het niet.

Sterkte meid !

Knuffel,

McCrafty's Cards zei

Hi Margo, I dont know what has happened in the past, but you are doing the right thing in putting it behind you, There are some truly wonderful people from all around the world, but there are always the odd ones who for what ever reason want to spoil things and make life unpleasent. You have many many friends!!
Kevin xx

Desirée-ScrapDees zei

mmm ik begin het een beetje te begrijpen en ja wat kan het dan extra zeer doen hé pfffff. Dat is de reden dat ik zelf ook een beetje afstand probeert te houden van iedereen en niet zo snel toenadering zal zoeken, mensen kunnen zich immers (helaas) anders voordoen op het net dan in werkelijkheid. Maar nogmaals afstand nemen(hoe moeilijk het ook is) lijkt me in dit geval toch het beste en ben blij dat je dat inziet. succes ermee hé!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik weet niet wat er allemaal is voorgevallen, maar door schade en schande wordt je wijs.
ik ben ook iemand die gauw alles voor een ander doet en al meerdere malen flink op mijn ... gegaan, het jammere is dat je hierdoor wat geslotener wordt.
maar bedenk, jij kan iedereen recht aan kijken, kijk vooruit en niet achter uit, succes ermee.

groetjes jolande

GerJanne zei

Hoi Margo,

moet je eens kijken wat veel en wat een lieve reacties je krijgt!
De meeste mensen zijn gewoon erg aardig en af en toe zit er een rotte appel bij. Heel jammer dat jij die nu net moest treffen. De vieze smaak is nu uit je mond en geniet nu maar van al die (h)eerlijke reacties!
Liefs,

GerJanne

Johanna Visser zei

Hoi Margo,

Fijn om te horen dat je het een plekje hebt kunnen geven en dat je nu verder kan. Ik weet hoe je je voelt. Zo ben ik pas geleden, wat ik dacht dat een vriendin was die ik al 26 jaar ken, aan de kant gezet en dan gaan ze ook nog eens leugens verspreiden. hoe je vast aan alle positieve reacties. Zolang jij jezelf in de spoiegel kan blijven aankijken komt het allemaal goed. Helaas worden we allemaal pas door schade en schande wijzer. Er is niks mis met het wat voorzichtiger zijn met mensen, maar laat dat niet het goede in je overschaduwen.
En nu gaan we weer genieten van je creaties.

Liefs Johanna

Bep zei

Hoi Margo,

Wil je ons niet zo laten schrikken met de tekst van je post, Ik dacht wat gaan we nu krijgen, maar gelukkig je stopt niet met bloggen en zoals zovelen schrijven door schade en schande wordt men wijs, maar het doet natuurlijk wel zeer en dat moet je proberen los te laten en gewoon lekker verder gaan met kaarten maken en bloggen en geef het een plekje en laat het achter je.

Lieve groetjes Bep

peggy zei

Oef ik dacht ff dat je ging stoppen met bloggen !!
Ik ken het hele verhaal niet, maar ik begrijp je frustratie wel, ik ken een (populaire) blogster die heel geliefd is maar in werkelijkheid vals is. Ik snap zoiets niet , voor mij is dit puur hobby en plezier. En het extra leuke aan bloggen zijn de vriendschappen. Geniet van je hobby en je "echte" blogvrienden, en laat de rest achter je. Ik kom graag op je blog kijken en genieten van je creaties !!


Grtjs peggy

Babette zei

Blij dat je het nu kan afsluiten en gelukkig zijn de meeste mensen hier wel aardig. Maar ben het wel met de anderen eens dat je ons niet moet laten schrikken, want dacht ook even dat je ging stoppen.
Groetjes Babette

CreaLautje zei

pff!!! dacht ik toch ff dat je ging stoppen met bloggen!! ( las gister alleen de titel maar zat ondertussen te bellen...) dus het eerste wat ik vanmorgen deed was je berichtje eens aandachtig lezen.... hhi.. zo te lezen ben ik niet de enige die dacht dat je ging stoppen!!

dikke knuffel en goed dat je het achter je kan laten!!!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Margo,

Een tijdje niet jouw blog bezocht en ik zag eerst hele leuke kaartje staan. Je vintage kaartje is ook heel goed gelukt hoor. Vind dat je hirvoor mooi papier hebt gebruikt.
Lees dan een stukje van alle reacties. Fijn voor je dat zoveel mensen reageren. Dat doe je toch goed. Gelukkig heb ik steeds aardige mensen ontmoet en geen slechte ervaring met het bloggen.
Gezellige groetjes en tot de volgende keer.
Doeg Lida